CCOO asina un acordo para reforzar as medidas preventivas e compensar o persoal de Lidl polo esforzo realizado durante o estado de alarma

Tras a folga convocada en solitario por CCOO-Servizos, a dirección de Lidl España rectificou e decidiu sentar a negociar co sindicato. O resultado é un acordo que reforza as medidas de prevención nos centros de traballo da cadea de supermercados e compensa tamén o esforzo realizado polo persoal desde que se estableceu o estado de alarma. Ler máis

teletraballo
Liñas de actuación ante o máis que posible incremento desta modalidade de traballo e os seus posibles cambios na organización do traballo

Teletraballo, veu para quedar. Desconexión dixital

O teletraballo é unha forma de organización e prestación do traballo que responde tanto á innovación e implementación das novas tecnoloxías da información e a comunicación, canto aos requirimentos de maior flexibilidade organizativa nunha contorna cambiante.

A esta forma flexible de organización é frecuente atribuírlle extraordinarias capacidades en orde a mellorar as necesidades, sexa de conciliación da vida laboral e familiar, de flexibilidade, de produtividade, sexa, mesmo, de incrementar a activación de colectivos especialmente vulnerables, como serían as persoas con discapacidade

O teletraballo non é apto para todo tipo de traballos, senón que só é posible para aquelas tarefas teletraballables, é dicir, aquelas que poden realizarse a través de medios tecnolóxicos.

Aínda que, aos comezos nos que se empezou a falar e implantar este modo de traballo se previron unhas grandes expectativas de desenvolvemento e implantación, e a pesar da maior dispoñibilidade de medios tecnolóxicos cada vez máis avanzados, non tivo o desenvolvemento previsto. O porqué non se cumpriron esas expectativas é un tema controvertido, prognosticábase en moitos foros e investigacións un gran número de persoas teletraballando nun limitado espazo de tempo que despois non chegou a cumprirse, chegouse a supor que o teletraballo podía supor unha revolución nas formas de organizar o traballo, pero isto non chegou a materializarse. Os expertos din que un dos principais factores para que non se alcanzaron as cifras prognosticadas xorde pola falta de formación, malestar pola xestión nas empresas dos programas flexibles de traballo e á escaseza de información.

Aínda que a porcentaxe de persoas teletraballando vai en aumento, parece que até agora moitas empresas se resistiron a adoptar medidas dirixidas á adopción do teletraballo.

convenio Prosegur AVOS
Asinouse na Audiencia Nacional o acordo que remata co colectivo iniciado en 2018

CCOO consegue a mellora de condicións de case 500 traballadores e traballadoras de Prosegur AVOS en Galicia

A Federación de Servizos de CCOO consegue a mellora de condicións laborais de case 500 traballadores e traballadoras de Prosegur AVOS en Galicia. Esta semana asinouse na Audiencia Nacional o acordo que remata co conflito colectivo iniciado en 2018 e que implica importantes novidades para todo o persoal, algo máis de 400 persoas na Coruña e máis de 80 en Vigo.

Mediante este acordo, queda sen efecto o convenio de empresa con data retroactiva ao 1 de xuño deste ano, pasando todo o persoal a rexerse polo convenio estatal de centros de chamadas (contact center), o que implica subas salariais e maiores dereitos sociais. Segundo informa CCOO-Servizos, os incrementos salariais derivados do presente acordo, así como o pagamento de atrasos, non se fará efectivo ata a nómina do mes de xullo.

Asemade, mantense a aplicación do convenio de oficinas e despachos para os colectivos procedentes da subrogación de persoal de HP Procesos de Negocio e CISER. Tamén se manteñen os acordos de mellora asinados pola empresa e os distintos comités: horarios reducidos en semana grande de agosto ou nos días 24 e 31 de decembro, permiso retribuído para asistencia a médica a centros privados de determinadas especialidades, acompañamento de menores e maiores a cargo ou pagamento de festivos, entre outros.

Por último, cabe salientar que todo o persoal dado de alta na empresa a data do asinamento do acordo terá tamén dereito a gozar de vinte e catro días laborables de vacacións.

horarios Froiz
Durante a pandemia, a cadea de distribución xeneralizou as xornadas continuas, pero agora volve á xornada partida ou mixta

O comité de empresa de Froiz na provincia da Coruña esixe xornadas de traballo continuas

O comité de empresa de Froiz na provincia da Coruña convocou este mediodía unha concentración na cidade herculina para esixir xornadas de traballo continuas, de xeito que se facilite a conciliación da vida persoal, familiar e laboral.

Actualmente, existen dúas modalidades de xornada nos centros de Froiz na provincia: partida e mixta. Neste segundo caso, o persoal goza de catro días con xornada continua e outros dous con xornada partida.

Durante a pandemia da COVID-19, unha das medidas adoptadas pola empresa foi a xeneralización da xornada continua para todo o persoal. Malia se tratar dunha situación puntual, demostrouse que organizativamente era posible que todas as traballadores e traballadoras gozasen desta modalidade de xornada.

contra a LGTBIfobia
Achégase un novo Día do Orgullo LGTBI+ e CCOO desexa reiterar o seu compromiso de frear a LGTBIfobia

Día do Orgullo LGTBI+ 2020

A crise sanitaria e tamén social e económica fixo emerxer problemas enquistados. Quen xa partía dunha situación de vulnerabilidade non pode ver aínda máis agravadas as súas condicións de vida.

— Cando dicimos #STOPLGTBIfobia queremos incidir en varrer a intolerancia e os prexuízos sociais que aínda persisten en relación coas persoas LGTBI+.

— Cando dicimos #STOPLGTBIfobia reafirmámonos na necesidade de avanzar en dereitos para todas as persoas LGTBI+.

Este Orgullo 2020, organizado pola Federación Estatal de Lesbianas, Gais, Trans e Bisexuais (FELGTB), celebrarase o vindeiro día 4 de xullo cunha manifestación virtual baixo o lema «Sororidade e feminismo para TRANSformar. Mulleres lesbianas, trans e bisexuais en acción! Polas máis vulnerables!». Ler máis

pacto reconstrución

Por un pacto pola reconstrución social de España e de Galicia

A pandemia provocada pola extensión da COVID-19 tivo consecuencias dramáticas para España, para Europa e para todo o mundo. Enfrontámonos a unha experiencia inédita, na que —para evitar a extensión do virus e o agravamento aínda maior do número de persoas contaxiadas, enfermas ou falecidas— tomáronse medidas de paralización da actividade económica ou restricións á mobilidade, como nunca coñeceramos.

A economía quedou profundamente afectada tamén na nosa Comunidade: caída do PIB e incremento do desemprego, e milleiros de traballadores e traballadoras aínda seguen suxeitos aos ERTEs.

Esta contracción da actividade económica incide nunha mala tendencia en relación á participación dos sectores industriais. Cómpre potenciar e apostar pola industria, pois é un vector fundamental para poder afrontar a recuperación económica.Queremos enviar toda a solidariedade, o apoio e o acompañamento sincero a todas as persoas afectadas, enfermas e ás familias e achegadas das persoas falecidas. Ler máis.

saúde no traballo covid19

É prioritario garantir a seguridade e a saúde de persoal e clientela na hostalaría

CCOO e UGT dirixíronse ás patronais de hostalaría para que garantan a seguridade e a saúde de persoais e clientela no actual escenario de emerxencia sanitaria.  Certificar que no establecemento se implantaron as medidas de prevención adecuadas é o camiño para asegurar que non existen riscos para a saúde.

O Goberno promove un distintivo de Destino Seguro que está ligado  á aplicación das Guías de prevención configuradas polo sector e promovidas polo Ministerio de Industria, Comercio e Turismo. Ler máis

certificación Covid19 hostalaría
O sindicato sinala que a mellor vía para garantir que nun establecemento se implantan as medidas de prevención axeitadas é mediante unha certificación

CCOO esíxelles ás patronais da hostalaría que garantan a seguridade do persoal e da clientela

A Federación de Servizos de CCOO esíxelles ás patronais de hostalaría de Galicia que garantan a seguridade e saúde dos traballadores e traballadoras e da clientela no actual escenario de emerxencia sanitaria, certificando que no establecemento están implantadas medidas de prevención adecuadas para asegurar que non existen riscos para a saúde. Ler máis

folga en LIDL
Comisións Obreiras acusa a empresa de romper a homoxeneidade de condicións tras pactar un acordo exclusivo para o País Vasco

CCOO convoca folga en Lidl para esixir medidas que reduzan os riscos a que se expón o persoal

CCOO e UGT convocan para mañá, 4 de xuño, unha xornada de folga en Lidl. Esixen medidas que reduzan os riscos a que se expón o persoal, amais doutras cuestións de carácter laboral derivadas da crise da COVID-19. A cadea de supermercados ten aproximadamente oitocentos traballadores e traballadoras en Galicia. CCOO, sindicato maioritario coa metade da representación —16 delegados e delegadas—, acusa a empresa de romper a homoxeneidade das condicións de traballo, pois pactou un acordo de aplicación exclusivo para o País Vasco.