content_copy Notícies

TELETREBALL Diferents escenaris Les mateixes garanties

1- El teletreball ha de tenir caràcter voluntari i ser reversible  https://www.ccoo-servicios.es/archivos/catalunya/Teletreball1.pdf

VAGA HUELGA ACUERDO ACORD

LIDL reconeix l'esforç de la seva plantilla - LIDL reconoce el esfuerzo de su plantilla

Després de la vaga convocada per CCOO arribem a un acord amb la direcció de LIDL per reforçar mesures preventives i per compensar la plantilla.

Tras la huelga convocada por CCOO llegamos a un acuerdo con la dirección de LIDL para reforzar medidas preventivas y para compensar la plantilla.

CONTACT CENTER

CCOO denuncia que COMDATA (antiga DIGITEX) presenta un ERO que afecta a prop de 3.000 llocs de treball que fins ara eren serveis essencials

La multinacional COMDATA, antiga DIGITEX, ha presentat un ERO a la majoria dels centres de treball que té al conjunt de l’estat, quedant afectades les plantilles de les seus centrals a Catalunya de Viladecans i Esplugues de Llobregat. L’empresa del sector de contact center dona servei d’atenció al client a Caixabank, Iberdrola, Telefònica, Gas Natural, entre altres.

Gratificació extraordinaria COVID19 Col·lectivitats Restauració col·lectiva
COL?LECTIVITATS ? RESTAURACIÓ COL?LECTIVA

Reunió de CCOO amb la Generalitat pel reconeixement de la gratificació extraordinaria per la restauració col·lectiva (01/07/20)

>> Comunicat català/castellano en pdf

LA #COVID19 NO DISCRIMINA PER FEINES

El personal de la restauració col·lectiva també som essencial!

PEL RECONEIXEMENT DE TOTS ELS TREBALLS ESSENCIALS!

POR EL RECONOCIMIENTO DE TODOS LOS TRABAJOS ESENCIALES!

Colectividades Col·lectivitats Restauració col·lectiva Restauración Colectiva Negociación Convenio Conveni Catalunya
CONVENI HOSTALERIA CATALUNYA

Volem reprendre les negociacions quan abans !

¡Queremos reanudar las negociaciones cuando antes!

>> Comunicat català/castellano en pdf

Lamentem comunicar la mort, avui 30 de juny, de la companya Marisa López

Marisa López va començar la seva marxa en el sindicat en l'any 1982 com a delegada de CCOO a l'empresa Ramani de el sector de el comerç tèxtil.

Lamentamos comunicar el fallecimiento, hoy 30 de junio, de la compañera Marisa López.

Marisa López comenzó su andadura en el  sindicato en el año 1982 como delegada de CCOO en la empresa Ramani del sector del comercio textil.

Dimarts 23 de juny roda de premsa de forma telemàtica

CCOO presenta les propostes per un pla de xoc sectorial per la reactivació social i econòmica de Catalunya

Martes 23 de junio rueda de prensa de forma telemática

CCOO presenta las Propuestas para un plan de choque sectorial para la Reactivación social y económica de Catalunya

Dijous, 25 de juny roda de premsa a Girona

Dimecres 1 de juliol roda de premsa a Tarragona

A Catalunya hi ha 343 persones afectades de 12 hotels de NH

Signat acord per a un segon ERTO a NH

El 26 de juny, CCOO Serveis va signar un acord amb NH per a la implantació d'un ERTO per causes objectives, organitzatives, i de producció en els Serveis Centrals de la cadena hotelera.

Grup propietat del president del Gremi d´Hotels de Barcelona

CCOO denuncia que el grup hostaler Selenta vol acomiadar als seus treballadors fixos

L’Hotel Don Carlos de Marbella li ha plantejat una disjuntiva a la seva plantilla fixa: o es redueixen la seva jornada un 41,67% o reben una carta d’acomiadament. Per a CCOO aquesta maniobra és un clar xantatge que persegueix l’objectiu de reconvertir un hotel d’obertura permanent en un hotel de temporada. L’Hotel Don Carlos pertany a Selenta Group, propietat de Jordi Mestre, que és president del Gremi d’Hotels de Barcelona.

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Enllaços d'interès

On estem